Dag 20 - zaterdag 21 september - Victoria-Vancouver

21 september 2019 - Vancouver, Canada

Van Victoria naar Vancouver met de ferry van Vancouver Island naar het vasteland, het klinkt idyllisch maar het duurde toch langer dan gehoopt.

De rit naar de ferry was maar kort en we hadden nog plaats op de ferry van 11u.  Eens aan de overkant was de afstand naar het hotel in Vancouver ongeveer 37 km maar we hebben er meer dan 2 u over gedaan door een ongeval en 4 auto’s die moesten worden getakeld en alle verkeer moest van 6 rijstroken naar 1. En wij die dachten dat er hier geen files waren 🤪

Maar gelukkig vonden we daarna snel ons hotel en konden we direct inchecken. De auto staat rustig op de parking en we hebben besloten die daar braaf te laten staan tot we dinsdag naar de luchthaven moeten 😉

Er zijn hier ook hop-on - hop-off bussen en die brengen ons hopelijk naar de bezienswaardigheden van de stad....  later meer daar over.

Ondertussen allemaal nog eens bedankt voor de leuke reacties die we al kregen op ons blog😉👍😎

En zo beginnen we aan de laatste week van onze rondreis door Canada.

1. De Proost Emiel:
    22 september 2019
    We hebben al genoten van Jullie Canadees avontuur, en hopen op nog veel moois de laatste week van Jullie rondreis. Alvast bedankt voor de mooie foto's en zeker niet te vergeten de mooie en leerrijke verslagen. BEDANKT ! !
  2. Karine De Proost:
    22 september 2019
    wat gaat het snel, geniet nog van jullie laatste week daar !!!
  3. Yolande meert:
    23 september 2019
    ja ik heb ook met plezier telkens jullie verhaal gelezen en genoten van de mooie fotootjes !
    enfin geniet nog maar van de laatste week en tot spoedig hé ! dikke knuf