Dag 26 - vrijdag 27 september - Bella Coola-Vancouver

27 september 2019 - Vancouver, Canada

Vandaag terug van Bella Coola naar Vancouver.

In de voormiddag nog even op het uitkijkplatform post gevat en ja hoor, er kwam weer een beer voorbij.

Na de lunch werden we naar de luchthaven van Bella Coola gebracht om terug te vliegen naar Vancouver waar we nog 1 nacht verblijven en dan morgen terug huiswaarts 😉

Morgenvroeg worden we door een taxi opgepikt die ons naar de Internationale Luchthaven brengt en normaal gesproken komen we zondag in de voormiddag aan in Schiphol, als we in Frankfurt onze aansluiting niet missen want we hebben maar een uur om over te stappen 😉 maar dat zien we daar wel weer.

1. Karine De Proost:
    28 september 2019
    wat een mooie reis was dat weer, mooie dingen en mooie natuur gezien, prachtig!!!!!
    ik wens jullie een veilige reis terug naar ons Belgenlandje xxx
  2. Bob en Greetje:
    28 september 2019
    Met grote ogen hebben we naar jullie prachtige foto's zitten kijken! Want jullie hebben niet alleen geluk dat jullie zoveel beren hebben kunnen zien, jullie kunnen ook nog eens schitterende foto's maken. Proficiat aan de fotograaf of fotograven!
    We wensen jullie een veilige en aangename terugreis. Vanaf zondag zullen jullie moeten afkicken, want ik denk dat zulke reis nog wel even in jullie systeem blijft zitten.
    Dank jullie wel om jullie ervaringen te willen delen met ons: we hadden telkens het gevoel dat we er een beetje bij waren in het o zo mooie British Columbia in Canada!
  3. Yolande meert:
    28 september 2019
    lieve vrienden ! een veilige terugreis gewenst hoor en tot spoedig - ben benieuwd naar jullie verhalen weeral ! dikke kus
  4. Raymond en Jacqueline:
    28 september 2019
    Jullie prachtige avontuur is ten einde. Weeral heel mooie foto's.
    Nu nog veilig naar huis en dan ..... uitrusten.
    Groetjes!
  5. De Proost Emiel:
    28 september 2019
    Welkom thuis na Jullie fantastisch Canada avontuur, en bedankt voor de mooie foto's en prachtige reisverslagen.
    Groetjes,en tot ziens in Arendonk
  6. 29 september 2019
    Geweldig 👍 om zo een beetje mee te kunnen genieten van jullie prachtige vakantie 🐻🦅😉
  7. Sonja van reusel:
    29 september 2019
    Jullie hebben zo te zien een geweldige vakantie gehad, prachtige foto's. Met deze verslagen hebben we er ook van kunnen genieten. Welkom terug thuis.
  8. Wim (vriend van Gie):
    30 september 2019
    Hallo Sonja & Herman,
    ik kreeg de blog door van papa en kwam even een kijkje nemen. Wat een prachtige reis zeg! Fantastische foto's, leuke verhalen... En het wildlife dat jullie hebben kunnen spotten is werkelijk indrukwekkend! Mijn nummer 1 droombestemming werd alleen nog maar eens bevestigd... ;) Bedankt om dit moois met ons te delen en een vlotte terugvlucht gewenst!
    Groetjes,