Dag 19 - vrijdag 20 september - Ucluelet-Victoria

20 september 2019 - Victoria, Canada

Na een verkwikkende nachtrust vertrokken we op weg van Ucluelet naar Victoria. Dit is ca 284 km maar gezien de bochtige wegen en het oponthoud voor de wegenwerken onderweg deden we daar toch zo’n dikke 4 uur over.

Opeens op een drukke baan liepen er 2 hertjes over. Dat was even schrikken maar gelukkig kon iedereen tijdig stoppen en bleven ze ongedeerd. Een foto is er helaas niet van...

Hoe dichter we Victoria naderden, hoe drukker het verkeer en het was weer even wennen aan stadsverkeer en aanschuiven. Daar boven op was er nog een klimaatbetoging bezig op het drukste kruispunt van de stad maar na wat geduld oefenen, geraakten we toch aan ons hotel.

De zon was ondertussen terug van de partij, dus wij onze zomerkleding aan en op stap door de stad en langs de haven.

Vooraleer naar het hotel terug te keren, ontdekten we nog een leuk restaurant waar we dan maar ineens bleven hangen voor ons avondeten.