Dag 25 - donderdag 26 september - Bella Coola

26 september 2019 - Bella Coola, Canada

Dag 3 Bella Coola

Na het ontbijt stond er voor ons weer een drift op het programma, maar dit keer was de zon van de partij en in het gezelschap van twee dames en de gids vertrokken we met de auto richting startplaats.

We hadden geluk want we kwamen een aantal beren tegen langsheen het parcours.

Na de lunch stond Ellie klaar die ons zou gidsen tijdens een natuurwandeling.  Eerst met de jeep richting Tote Road, een oude verlaten weg vol keien, putten en bulten....de 4x4 heeft goed zijn best moeten doen😉 en daarna nog een stevige wandeling naar een plaats waar normaal beren te zien zijn in hun natuurlijke habitat maar vandaag dus niet😏 op de terugweg nog enkele plaatsen aangedaan langs de rivier waar beren naar zalm komen zoeken maar zowel de zalmen en de beren gaven niet thuis ....

Maar al bij al toch een heel leerrijke namiddag want onze gids was een ware encyclopedie wat betreft de grizzlyberen🐻