Terug thuis

2 oktober 2019 - Wommelgem, België

Hallo iedereen,

Zoals we al gevreesd hadden, hebben we inderdaad onze aansluiting met de vlucht naar Schiphol op de luchthaven van Frankfurt gemist.

We hadden eerder een sms gekregen om ons te verwittigen dat er stiptheidsacties zouden zijn en dus ging alles extra traag aan de paspoortcontrole en bij de veiligheidscontrole.  En we waren daar niet alleen uiteraard.  Er stond een massa volk aan te schuiven en de meesten hebben dan zoals wij hun aansluiting gemist en moesten daarom hun vlucht omboeken.  Aan dat loket was het ook weer wachten maar uiteindelijk hadden we dan een vlucht om 16 uur.

We zijn dan met nog een uur vertraging vertrokken maar we zijn toch veilig en wel in Schiphol geraakt en onze bagage was er ook bij !

Dan met de trein naar Antwerpen en zo terug naar huis ... en zo kwam er weer een einde aan dit prachtig avontuur !

Nu kunnen we nagenieten van onze foto's en herinneringen.

Ook jullie nog eens bedankt om ons te volgen via ons blog.