Dag 21 - zondag 22 september + Dag 22 - maandag 23 september - Vancouver

23 september 2019 - Vancouver, Canada

Dag 2 Vancouver

We werden wakker en zagen een zeer zwaar wolkendek en het regende pijpenstelen.

Na het ontbijt onze regenponcho’s aangetrokken en een poging tot wandelen gedaan maar het regende zo hard dat we na een paar minuten al nat waren tot aan onze knieën.

Terug in het hotel besloten we dan toch maar tickets te kopen voor de hop-on,hop-off bus, zo konden we de stad op een iets drogere manier verkennen😉

Hopelijk kunnen we morgen terug naar de meest interessante punten die we vandaag in de regen hebben gezien.....maar dan in de zon of toch tenminste zonder regen

Dag 3 Vancouver

Spijtig genoeg regende het vandaag nog, doch iets minder intens dan gisteren.

Na het ontbijt terug onze stadsbus op en richting Gastown waar de oorspronkelijke basis ligt voor de stichting van Vancouver.

Ook de bekende stoomklok, die om het kwartier stoom uitblaast en een melodie fluit, en aan het standbeeld van Gassy Jack op zijn whiskyton, naar wie Gastown werd vernoemd, brachten we een bezoek.

Gelukkig waren er daar ook winkeltjes en konden we een paraplu kopen, want het regende steeds harder en voor de volgende dagen voorspellen ze niet veel beter.

Terug de bus op en richting Stanley park.  Daar bezochten we het Vancouver Aquarium  (daar zaten we even droog) en het Totem park.

Daarna was het even gestopt met regenen en wij dan langs de Seawall terug te voet richting ons hotel. Een mooi wandelpad langs de jachthaven en door het park.

Morgen vliegen we richting Bella Coola terug naar de natuur!

1. Yolande meert:
    24 september 2019
    ai das spijtig die regen ....... maar voor jullie is dat toch geen denk ik hé ! zoveel indrukwekkende dingen die jullie zien !!! tof hoor !
  2. De Proost Emiel:
    24 september 2019
    Spijtig voor Jullie met al die regen, maar....na regen komt zonneschijn, zegt men ? ?
  3. Leon en wieza:
    27 september 2019
    Jullie hebben hebben zeker een zeer mooie reis gehad.helaas is het bijna gedaan maar vanavond nog een goed glas drinken op Herman zijn verjaardag.schol en maak er nog een fijne avond van. Grtjs Leon en wieza