Dag 24 - woensdag 25 september - Bella Coola

25 september 2019 - Bella Coola, Canada

Dag 2 Bella Coola

Vandaag stond er een drift (met raft en gids op de rivier) en een natuurwandeling, ook met gids, op het programma. Maar eerst ontbijt.

We zaten nog maar net aan tafel of er wandelde al doodleuk een beer voorbij het raam, dat was dan de voorbode voor de rest van de dag🐻

Met een groepje van 5 en de gids gingen we op weg voor een boottocht langs de Atnarko rivier.  Hier hebben we een beer en een arend kunnen spotten.

Na de lunch terug op stap met hetzelfde groepje maar een andere gids voor de natuurwandeling. Ver hoefden we niet te gaan want van op het uitkijkplatform op het domein zelf konden we al direct een aantal grizzly’s waarnemen.

Alweer voor de veiligheid konden we daar niet weg vooraleer de beren ver genoeg uit de buurt waren. Gelukkig stonden we daar ook droog want in de namiddag gingen de hemelsluizen hier open.

Zo erg dat we tijdens het avondeten zonder elektriciteit vielen in de hele vallei hier....  met noodlampen dan maar naar onze chalet en naar ons bed😉

Maar het aantal beren dat we vandaag gezien hebben, maakte onze dag helemaal goed🐻😉

1. De Proost Emiel:
    28 september 2019
    Het zijn toch hele joekels ! !
  2. 29 september 2019
    🐻geweldig🐻
  3. Yolande meert:
    29 september 2019
    amaaaaaaaaaaai zo groot !!!!