Dag 1 - maandag 2 september - Calgary

3 september 2019 - Calgary, Canada

Hallo iedereen,

Vooraleer aan ons verslag te beginnen, willen we maar even melden dat onze heenreis goed verlopen is en nu we even wat langer in een hotel verblijven, kunnen we ons blog starten :

Vandaag de start van ons Canada-avontuur.

We waren, om de stress van het heenrijden naar Schiphol op maandagochtend te vermijden, al op zondag met de trein naar Schiphol gereden en hebben daar overnacht in een hotel.

Na een verkwikkende nachtrust tijdig opgestaan om de shuttle terug naar de luchthaven te nemen.

Er waren stiptheidsacties aangekondigd, dus waren we benieuwd hoe het zou lopen...

We zijn wel met een half uur vertraging opgestegen maar dat had niets met stakingen te maken maar door het feit dat er 3 valiezen terug uit de bagageruimte moesten gehaald worden van passagiers die niet aan boord bleken te zijn ...

Na een vlucht van ongeveer 8 uur kwamen we aan in Toronto waar we vlotjes door de paspoortcontrole geraakten. Voor onze bagage hoefden we niet te zorgen want die werd rechtstreeks naar het vliegtuig voor Calgary gestuurd.

Om 18u35 vertrok onze vlucht AC 151, dus hebben we 4 uur op de luchthaven moeten wachten.

Om  20u46 zijn we geland in Calgary en gelukkig was onze bagage ook meegekomen en konden we direct op de luchthaven onze huurwagen afhalen.

Rond 22 uur waren we in ons hotel en na een toch wel lange dag konden we genieten van een zalige nachtrust.

1. Yolande meert:
    4 september 2019
    een prachtland hoor !! ben blij dat jullie heenreis goed is verlopen ! grtjes en dikke knuf
  2. Karine De Proost:
    4 september 2019
    blij dat de reis goed verlopen is, prachtige foto's al,

groetjes xxx
  3. Bob en Greetje:
    4 september 2019
    De blog werkt goed en de e-mailtjes met de aankondiging van de nieuwe posts is superleuk! Geniet met volle teugen van jullie reis. Wij hebben wel de rondreis in British Columbia gedaan, maar Calgary niet. We zijn dus heel nieuwsgierig! Groetjes!
  4. De Proost Emiel:
    4 september 2019
    Inderdaad, het Canadese avontuur kan beginnen.
    Ik wens Jullie een deugddoende vakantie, en volgen mee in Uw spoor.